poniedziałek, 28 stycznia 2013

Hakuna Matata, bo zaraz wiosna.

Wiosna.
Wiosna coraz
bliżej.
A raczej
Przedwiośnie.
Oj cicho.
Jeszcze dwa
miesiące.
Damy radę :>

Coś mnie tak ostatnio naszło i zaczęłam myśleć o wiośnie. No, ferie już były, więc może się zrobić 20 stopni na dworze :>  Tak bym chciała móc wychodzić w spodniach i bluzce...  No i chodzić na tarzana. Ale chyba nie na tego, na którego chodziłyśmy przez jesień... Trochę złe wspomnienia. 
Przedwiośnie
Wiosna.
Lato <3
Ojeju. 
Bazie, krokusy, pąki na drzewach.
No właśnie. Pamiętam jak rok temu wracałam ze szkoły do domu, a wierzba koło mojego domu miała zielone pąki. Mała rzecz, a jak cieszy, no nie ?
Ostatnio w ogóle małe rzeczy mnie cieszą.
To dobrze.
Dzisiaj w szkole prowadziłam apel. I nie było mnie na dwóch lekcjach, się pochwalę :> No i okazało się, że zamiast wuefu raz w tygodniu mamy... FITNESS. Fajnie, co ? *___*
Jakoś od wczoraj jak obejrzałam "Toy Story" (nie, nie mam lat trzech, tylko trzynaście) mam ostą fazę na piosenki z bajek Disney'a :O 


Wiem, że to dziwne i dziecinne piosenki. Ale czy z piosenek się wyrasta? Wątpię. Kocham je <3





8 komentarzy:

  1. ja tez bym chciala wychodzic juz na dwor bez kurtek ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Hakuna matata jest aaaj najj ♥ najlepsza ♥
    Blog ciekawy , podoba mi sie . ♥
    + zapraszam do mnie xoxox :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pettaandkaddi.blogspot.com/
    serdecznie zapraszamy :)
    + z góry przepraszamy za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hakuna matata♥

    Obserwuję♥

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też wolałabym wychodzić na dwór, do szkoły, bez kurtek, normalna bluza zarzucona na koszulkę i gotowe. a tak to jeszcze codziennie rano trzeba poświęcać około 5 minut, żeby opatulić się w kurtkę , szalik i czapkę :c
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. :) Obserwuje.

    http://aneczka-anneczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post ;)
    zapraszam do mnie http://sweetnothing99.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Zapraszam rowniez na ten blog ---> http://www.livmaddieandjulietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3