poniedziałek, 12 listopada 2012

"Kilku kumpli i jeden patyk albo dwa!"

Tydzień.
Tydzień
nie pisałam.
Wybaczcie
;c
Postaram się
to nadrobić.

Zacznę od tego, gdzie byłam jak mnie nie było. Otóż ślęczałam nad lekcjami dzień i noc. Mówię to całkiem poważnie. Przychodziłam do domu około 17.30 a kładłam się spać o 2. Nie miałam czasu odpalić kompa (no chyba że w celu zaczerpnięcia informacji na temat generała Andersa, lub wpółrzędnych geograficznych Nowego Orleanu -,-) Było ciężko. Kiedyś dodam post o tym jak się motywować... Tyle konkursów (trzy pierwsze miejsca, biczys ;*), gazetek, testów, moja klasa przygotowywała apel...  Kiedy już nastała sobota to musiałam odreagować. Cały dzień na zakupach i z Adamem. A w niedzielę? Od nowa. Przygotowywanie się na jutrzejszy dzień. To znaczy na dziś. No i u Ewelina na Kakałkowy wieczór z Oreo. O tych sobotnich zakupach wspomnę coś więcej. ;D . Nie było to nic wielkiego, ale zawsze. Kupiłam sobie czapkę, buty i  szalik, czyli wszystko co niezbędne. Jutro dodam zdjęcia.

Dzisiaj? W szkole zacnie. Pani od polskiego zwolniła mnie z angola, żebym zaniosła taką kartkę do podpisania dla mamy, bo miała być na zeszły piątek, a polonistka mi ją dała dziś. Angielski mnie ominął tym zacnym sposobem :3 . Po szkole poszłam jeszcze do mamy po obiad. Wracając weszłam do papierniczego żeby kupić taki fajniutki papier karbowany w sam raz do robienia kartek świątecznych na plastykę.  Wróciłam do domu, była akurat 16.30 a to oznacza - PINGWINY Z MADAGASKARRRRRRU !!!!  Yeah.! Obejrzałam, wzięłam się za lekcje i pomogłam kuzynce w angielskim, spróbowałam trochę poczytać lekturę, ale ból głowy był silniejszy. Zasiadłam do kompa i tak sobie do Was piszę.  W międzyczasie weszłam na pocztę w nadziei, że dostałam wiadomość o tym, że wygrałam konkurs. Na darmo. Czego się spodziewać. W moim mieście miałam pierwsze miejsce, ale ogólnopolski konkurs - to nie moje możliwości... 

Ta piosenka ciągle mi chodzi po głowie ! <3 <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/JNaLvgYIJus?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Jutro kółko plastyczne. Będziemy robić kartki świąteczne <3 Ciao ! 
Jeszcze z Adamem. <3
Przekąski :3


Zjeeeżdżamyyy !

Mniam ^^

Wiooo koniku !
Kotek Eww <3


Orełoooo!

Oreowa twarz <3
Juliann <3


Takie tam pyszne (czyt. niezdrowe) jedzonko z Koko :D


1 komentarz:

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3