sobota, 3 listopada 2012

Konkurs!

Wczoraj nie pisałam
bo cały dzień
spędziłam
z kuzynką
w galerii
handlowej ;D
Mam już
dla Was konkurs
W dwóch zdaniach zacznę co u mnie. Wczoraj rano pojechałyśmy z kuzynką do Bydgoszczy do galerii handlowej. Na początku poszłyśmy do Empiku po "Zeznania Niekrytego Krytyka" : ) Potem jak to dziewczyny : sklepy, sklepy, sklepy. Nie kupowałam nic szczególnego (po ubrania na zimę jadę za tydzień)
Upolowałam w sklepie FLO dwie bransoletki. Przyjechałam do domu późnym wieczorem. Zmęczona, ale bardzo zadowolona. ; )

No to przechodzimy do konkursu ! 

1. Co trzeba zrobić ?
-Zaobserwować mojego bloga (Ci, którzy są już obserwatorami nie muszą drugi raz ;D) 
- Wysłać na maila zuziakotrych@o2.pl kilka prawdziwych (nie mylić z "miłych") zdań na temat mojego bloga. Mogą być krytyczne, miłe, niemiłe. Możecie napisać co byście dodali do mojego bloga, co zmienili... I podać adres swojego bloga.
2. Nagrody 
- I miejsce - pierścionek (zdjęcie wyślę potem), moja obserwacja i komentarz, polecanie bloga wygranego przez 5 dni.
- II miejsce - Moja obserwacja i komentarz, polecenie bloga przez 3 dni
- III miejsce - Moja obserwacja i komentarz, polecenia bloga przez 2 dni.
3. Do kiedy macie czas? 
Czas konkursu trwa do końca listopada, chyba że wcześniej dostanę co najmniej pięć prac. O końcu konkursu będę Was informować!
DO DZIEŁA !!!

Suszenie portfela suszarką do rąk ;D

Wiem, że mnie zabijesz <3



Lody Grycana <33

Poproszę na gwiazdkę taki plakat ! (24,99 w Empiku) ;D

Bransoletka namber łan

Przypinki z Empiku
Bransoletka namber 2 ;D
Bransoletka namber 3

Na łapce : ) 
Kocham, kocham, kocham! <3

2 komentarze:

  1. Super notka jak zawsze ^^ Zapraszam na haul:
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że napisałaś o plakacie (świąteczny prezent z głowy). A książke Niekrytego musisz koniecznie porzyczyć

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3