piątek, 23 listopada 2012

Nutellkowe popołudnie :3

 
Witam Was
Koteczki
<3
Nowy wygląd
bloga.
Weekend.
Pracowity
weekend
:c
Dziś rano nie byłam w szkole, mimo że czułam się dobrze. Moja mama jednak stwierdziła, żebym "się do końca wykurowała". Ok. Tak więc wstałam sobie z samego rana, o jedenastej, posprzątałam pokój, wywietrzyłam go, odkurzyłam nawet. No to jutrzejsze sprzątanie z głowy. Wzięłam się za lekcje i akurat przyszły kumpele. Oglądałyśmy na YT kilka filmików (w tym Maćka z klanu i tym podobne). Śmiechu że ja pierdolę. <3 Potem nawet nie wiem kiedy, ale czas tak zleciał, że hoho. Znów wzięłam się  za lekcje, ale coś mnie podkusiło, usiadłam do kompa, oglądałam vlogerki na YT... Zaczęłam robić nagłówek, gdy przyszła Oliwia. Biedna miała całe przemoczone nogi :c Dałam jej skarpetki, zrobiłam nam kanapki z Nutellą, zjadłyśmy mandarynki, zrobiłyśmy sobie cudowną sesję <3 Odprowadziłam ją do domku, a było mi tak zimno, że dostałam rękawiczki. Moja Oliwka :* Powiedziała, że jak się rozchoruję, to ona będzie za mnie odpowiedzialna. Kocham ją, że ojeju. Wróciłam, przyszła Natt, weszłam na fejsa, gadu... I tak sobie siedzę  i do Was  piszę. Mile spędzone spokojny dzień. Po woli myślimy nad Sylwestrem. Wiem, że to za wcześnie, ale samo przygotowywanie sprawia tyle przyjemności...  Do jutra :3

Dodaj napis



CMOK :* 



Z laleczkami <3

Oliwwwwia mnie zjeeee!!!!!!!!!! :c

To zdjęcie mi się tak podoba, że o jeny ! <3

2 komentarze:

  1. Serdecznie Cię zapraszam do mojego konkursu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie jest super !!!! :D Cudowny wpis, czekam na kolejne !!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3