czwartek, 1 listopada 2012

Po Halloween ;D

Wczorajsze
Halloween?
Aww!
Już za dwa
miesiące
kolejna taka
impreza -
Sylwester
<3

Może zacznę od małego komunikatu. Jest już prawie 900 wejść, co mnie cieszy tak bardzo, że sobie nie wyobrażacie ;D Myślę pomału nad jakimś konkursem z okazji 1000-ego wejścia, ale jeszcze ni wiem czy będzie to zareklamowanie na blogu i obserwacja, czy może jakaś nagroda rzeczowa i w ogóle co mielibyście zrobić, żeby wziąć udział ; ) W najbliższym czasie pomyślę i napiszę Wam :3 

Przechodząc do wczorajszego Halloween to co tu dużo gadać. Horror "Lustra 2". Dupa troszeńkę zorana >.< straszne opowieści, wygłupy, cukierki dla dzieciaków... I tak ze strasznego wieczoru zrobił się... dziewczyński wieczór. Lubię takie <3 Próbowałyśmy nastraszyć jedną dziewczynę z klasy, ale się nie dało ;c Troszeczkę się podłoga przypaliła od świeczki, ale to nic :3  

Dzisiaj o 15 na cmentarz, przyjdzie rodzinka, będzie miło. Jutro i w sobotę pilnuję mojego brzdąca Adama <3 Więc pewnie nie obejrzę się i już znów będzie poniedziałek ;c Ale na razie myślę pozytywnie <33

Good Night Halloween

Babeczki autostwa Mani <3

"MiniDynie" - mandarynki ;D

Szklanki z Halloweenowymi naklejkami (mój nietoperz)

Ile tych chipsów było ;o

Dwa wariaty :  )

Dodaj napis

Koteczek by Oliwia <3

Akuku!

Nie mam glowy, mam dynię <3

Ta dynie będzie mnie strasyć ;c

No i koniec tego cudownego dnia ;c

8 komentarzy:

  1. świetnie ;3
    Zapraszam na mojego bloga zaobserwuj , skomentuj to dla mnie ważne ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły na mile spędzony dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje z okazji tylu wejść ; )
    zapraszam http://cytryndor.blogspot.com
    i obserwuję ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. )

    fajne zapraszam do mnie :)malutko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podoba Ci się, to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! Będą świetne nagrody !!!

      Usuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3