niedziela, 25 listopada 2012

Sobota *__*

WCZORAJSZY POST

Sobota.
Zakupy.
Basen.
Świry.
Kanapki z Nutellą.
Gorąca czekolada.
Młaaa :*
<3
Dziś rano przyszła po mnie przyjaciółka - Oliwia. Miałyśmy iść na chwilę na zakupy, a skończyło się na tym, że ponad godzinę włóczyłyśmy się po dworzu. A to na rynek, do Biedronki, do Polo, Do Pepco, do jakiś innych sklepów... Tak wyszło. : ) Nie miałyśmy planu co dalej, a padał deszcz... Umówiłyśmy się na 16, na basen, bo Oliwia ma karnet. Jupijajej ! ! ! ^^ Poszłyśmy, Oliwia dała mi kilka rad z pływaniem (mój cudowny  błyskawiczny delfinek :3), powygłupiałyśmy się... Bez dżakuzi (pisze się inaczej, ale ok) się też nie obyło ;) Potem gorąca czekoladka, kanapeczki z Nutellą (mądra i zawsze przygotowana Zuzia i to miała w swojej magicznej torbie :D). Wróciłam do domu, było przed siódmą. Chwila na kompa i o ósmej Kevin :*. Chociaż od małego rodzice wpajali mi pewne zasady (OGLĄDANIE KEVINA PRZED ŚWIĘTAMI TO GRZECH!!!!!) to nie oparłam się i z przyjemnością usiadłam przed telewizorem ^^. Teraz leżę w łóżeczku z kakałkiem w rękach i do Was piszę. To była bardzo, bardzo miła sobota. No i zarobiłam okulary do pływania <3

~~~~~~~~
Ktoś z Was przysłał mi na GG informację, że ktoś kopiuje mojego bloga. Byłabym bardzo wdzięczna tą osobę o napisanie w komentarzu, bądź na GG, kto to robi. :) A! No i piszcie jakie posty chcielibyście zobaczyć ! ! !

Nic tak nie smakuje jak Nutella po basenie *____*

Z głową w szafce :D

Nie mam żadnego zdjęcia jak pływałśmy, więc jest jakieś z neta : ) 

17 komentarzy:

  1. Napisz jagie prezenty kópić na świenta, bo ja cytam twopjego boga i mi sie podoba (i mojim kolerzankom tez) a bym chciala takie post przeczytac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ladna ta twoja kolezanka !!!! :O Cudowny wpis jak zawsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz jakie książki czytasz ! Bardzo chciałabym wiedzieć, bo nie ma co robić jak jest zryta pogoda, to będę czytać książi, ale nwm jakie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem kto kopiuje twojego bloga. ja ci to napisałam na gg
    http://teenagers1157.blogspot.com/
    nawet na nazwę spójrz.... -,- nie przejmuj się, twój blog jest tysiąc razy lepsyzyy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ja znam tą dziewczynę.... To moja przyjaciółka. Ona nie kopiuje mojego bloga.!

      Usuń
    2. A ta nazwa?!?!

      Usuń
    3. Hahah! @hejcior
      Zhejtujemy ją ?! ^^

      Usuń
    4. Przestańcie ! Ani mi się ważcie! Ona tylko wymyśliła podobną nazwę... nie hejtujcie jej, ona dopiero zaczyna...

      Usuń
    5. Ale nic jej nie upoważnia do tego żeby kopiować twój blog!!!

      Usuń
    6. Przestańcie już, prosze was...

      Usuń
    7. Jeśli to twoja przyjaciułka to jej powiedz, zeby cb nie kopiowala!

      Usuń
    8. @up dobrze mówi !

      Usuń
    9. Albo ty z nia pogadasz, albo my to zrobimy. to jest nielegalne tak kogos kopiowac!!!

      Usuń
    10. Dobrze, ale nie piszcie jej nic, ani nie komentujcie, proszę Was...

      Usuń
    11. Dobrze jak jusz tak bardzo chcesz

      Usuń
  5. A może najpierw do słownika zerknij a potem możemy rozmawiać dalej ,,Hejciorku"

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna notka...
    zapraszam http://babeczki9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3