sobota, 17 listopada 2012

Mam straszną
ochotę
na tosty z
dżemorem <3
...
Niestety
nie mam dżemu.
No to sobie
Dżemu posłucham
:D

W tym tygodniu nie działo się nic specjalnego. Szkoła-dom, szkoła-dom, szkoła-dom.... Rutyna. W międzyczasie przychodziły do mnie kumpelki (rodzice do wieczora w pracy, brat w szkole :D). Miałam znów kilka konkursów. U mnie w szkole listopad to w ogóle taki konkursowy miesiąc. (A'propo konkursów - pamiętacie o moim???).  Wczoraj na moich zajęciach teatralnych przyszła pani dyrektor i oznajmiła, że "same, bez nauczyciela nie możemy przebywać w szkole". Kurde... Jesteśmy już w połowie, a tu taka akcja :c No cóż. Sue coś wymyśli :D Przy okazji to boli mnie gardło. Kurde, boli jak cholera... Ciesze się z tego weekendu. Mrrrał ! Dzisiaj wyjdę z koleżankami, więc szykują się odpały. Wczoraj piekłyśmy ciasteczka, więc kto wie co będzie dziś :* Dużo lekcji nie mam... Może wieczorami będę sobie jakieś dobre filmy oglądać (w zeszłym tygodniu po raz -enty obejrzałam "Mój tydzień z Merlin"). Weekendzie - witaj.  <3
Dziś dodam post z filmami, które warto obejrzeć :)


W piżamce ^^

Ciasteczkooo *_____*

TO miał być wąsik <3

Paczadła :D

Te filmy, które obejrze to chyba wszystkie z Merlin. Tak mnie jakoś naszło <3
Tu najsłynniejsza scena z filmu "Słomiany Wdowiec"

A tu "Książe i aktoreczka" <3
KOCHAM MERLIN <3

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog :)
    pati-blog1.blogspot.pl
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, MEEERLIN !:* Jak chcesz o niej pogadać, to pisz na maila aga224@gmail.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mogłaś! Piec ciasteczka i nie dać mi ani jednego!?!?!?!? A jeśli chodzi o Koko ty stwierdzam że dawno nie byłyśy na kulkach ziemnieczanuch, trzeba to nadrobić! =D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tom piosenkęęęęę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! d-_-b !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3