wtorek, 30 października 2012

Co zrobić na Halloween ?

W tym roku
organizuję
małą imprezkę
Halloweenową,
jak pewnie
wiele z Was
Postaram się
powiedzieć Wam dzisiaj
jak się na nią
przygotuję.


1. DEKORACJE
- Dwie wydrążone dynie 

- wycięte z kartonu i przyklejone w pokoju dynie i duchy.
- brak światła, jedynie świeczki poustawiane w różnych miejscach w pokoju

2. MUZYKA:
-Fantomas "Rosemary's Baby" 

- This is Halloween
-Dead Can Dance "Frontier"
-ohn Williams "Jaws Theme
- Jacaszek i Milka Malzahn "Szary Mary" 

3.JEDZENIE
 - Możecie skorzystać z mojego przepisu na babeczki zamieszczonego w poprzednich postach : ) 

- http://allrecipes.pl/przepis/3423/armia-paj-k-w-na-halloween.aspx - coś świetnego!
 - Dobrym pomysłem będzie też to :  http://allrecipes.pl/przepis/4232/odr-bane-paluchy.aspx
Pamiętajcie, że zwykłe paluszki, popcorn czy pizza, też będą dobre i wasi goście na pewno nimi nie pogardzą : )

4. ZABAWY
- Klasykiem na pewno bedą horrory. Oto kilka, które wg. mnie warto obejrzeć.

Paranormal Activity 4Ostatni egzorcyzm
Udręczeni

- Straszne historie :
Doskonałe strony z opowieściami
http://duchy.blog.interia.pl/
http://straszneopowiesci.blog.onet.pl/


No to chyba na tyle. ; ) Moja dynia Donia już wydrążona, jedzenie przygotowane, muzyka zgrana, straszne historie wkute na pamięć, żeby straszyć kumpelki ^^ filmy będą jutro... Szykuje się niezła impreza!
Grycanki gotowały w mojej kuchni ! :3

dynia Donia <3

Taki tam nos na ścianie, który "Danusi wyleciał" ;D

Dynia Donia w trakcie robienia <3

Takie tam z Dynią na łepetynce <3

Niestety nie mój medal :c Ale Oliwi <3

Wynalazek :3 Jedliście kiedyś takiego batonika ? c




3 komentarze:

  1. Przygotowania do imprezy idą pełną parą. :] Też bym tak chciala ale gardło nie daje mi spokoju ;] Nie jadłam takiego batonika :D zapraszam do obs
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam sobie z koleżanką organizować Halloween, ale się rozchorowałam i duuupaaa :c

    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co o nim i notkach sądzi. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3