niedziela, 21 października 2012

Po ognisku : )


Dziękuję Wam
Za
ponad 150
wejść.
Chociaż
wiem, że to
śmieszne :3


Może zacznę od tego wczorajszego ogniska ? Było po prostu lepiej niż świetnie ! <3 Koleżanka u której odbywała się ta impreza mieszka... no może nie za miastem, ale na pewno nie centrum :  ) Poszłyśmy na samym początku na tego już Wam znanego "Tarzana" (pisałam już o nim ?). Generalnie, to potem nie wiele pamiętam ! ;O Ciasto, kiełbasa, ognisko, ciemno.  Te nasze odpały. "Co robimy?". Podchody. Ciemniej. Aww ! Biegamy. Moja rozwalona warga :D (I tak Cię kocham, Tosiu). Jeszcze ciemniej. "Chodźcie do ogniska bo zimno". I nagle propozycja "Chcecie się przejechać motorem z Marcinem?" Aww ! No i oczywiście kto pierwszy ? No ja, a kto ? :* Jeszcze nigdy nie jechałam motorem, ani nawet prawdziwym quadem. Wiem, to dziwne. Ojeju! Ale jak wspaniale się tak jedzie ! Szybko. Ciemno. Szybciej, szybciej, szybciej! Wiatr wieje. Ojeny. Danka ma fajnie, że ma brata który jeździ na motorze :c Oh ja, zazdrośnica : )  Potem już zbliżał się już koniec ;c "Opowiadamy straszne historie ?". No i się zaczęło... Brr! Będę się sama bała do domu wracać. Na szczęście mama Danki nas odprowadziła, a było już bardzo późno ^ ^  Musimy organizować więcej takich wypadów :3
"Płonie ognisko w leeeeeesie"

Chciałabym żeby dziś znów była sobota :c I jutro i pojutrze... Niestety :c Jutro znów do szkoły, znowu będę zabiegana, zmęczona. Ojeju. Aż mi się humor psuje jak tak o tym myślę. Może jeszcze dzisiaj gdzieś wyjdziemy, tylko muszę jeszcze lekcje zrobić :3 Ahh. No na prawdę dziękuję za 157 wyświetleń. Bo jeszcze we wtorek, albo w środę to było 7 wyświetleń na dzień. A teraz 30-40. Wiem, że nigdy nie będę taka jak Lucy, ale próbować można, prawda?




Z kiełbasamy ^ ^

Szkoda, że nie mam żadnych zdjęć na motorze :c


4 komentarze:

  1. dziękuję za miłe słowa ;)
    Twój blog też mi się podobał mam nadzieję, że będziesz mnie odwiedzać ;)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog ;)
    Będę częściej wpadała : D

    http://alex-alex9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3