czwartek, 18 października 2012

O mojej Lucy, o mnie i o tym innym księdzu, czyli zwariowane życie takiej jednej Sue : )

Nie wiem
Jak ONA
To robi ;o 
Lucy jest moim
Osobistym
B o g i e m
 : ) 

O kim mówię ? To : http://lucy-luucy.blogspot.com/    jest właśnie Lucy. Nieprawdopodobna blogerka. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała chodź połowę z liczby wejść, które ona ma! Nie chciałabym zżynać od niej sposób pisania itd, ale nie powiem. Inspiruję się ;o 

Nie znam dużo takich wspaniałych blogerek. Jednak Lu jest    n i e z a s t ą p i o n a. <3  A co u Sue? Po staremu xD W szkole byłam dziś wyjątkowo krótko, nie mam dużo do roboty, bo jutro jadę do "zębologa", więc weekend o jeden dzień dłuższy ! YEAHH!  No to dzisiaj szykuję się na kolejne, zwariowane wyjścia z przyjaciółmi. :3 

Przypomniała mi się dzisiejsza religia ;o Co ten ksiądz nam nie naopowiadał, to naprawdę.... Podsumuwując :
-Woodstok to siedziba szatana, 99% tamtejszych ludzi jest naćpanych, i już nawet nie pijanych, tylko po prostu NARŻNIĘTYCH
- Jeżeli gazeta kosztuje 6zł 66 gr., to kupowanie jej wpędza do naszej duszy diabła...
- Pacyfka to znak satanistyczny, jest to krzyż odwrócony do góry nogami i to w dodatku z połamanymi ramionami.
Więcej tego było, ale to już szkoda gadać... Do tej pacyfki musze nawiązać, bo mi się to po prostu nie mieści w głowie... Nawet wikipedia podaje, że to znak POKOJU, nie szatana i nie jest to połamany krzyż, tylko litery N i D  (Nuclear Disarmament – rozbrojenie nuklearne) alfabetu semaforowego.
Brak słów, no brak słów... Obojętnie w co wierzysz, czy w Boga, czy w szatana czy kij wie w co : masz to w sercu, a nie wyrażasz tego przez noszenie pacyfek itp. -_-
Moje pierwsze zdjęcie na tym blogu :o

Webcam Toy ZAWSZE SPOKO!


Nie ma to jak jebnąć smajla : )

Z moim zagubionym naszyjnikiem ;c



3 komentarze:

  1. śliczna . !

    zapraszam do mnie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jednego takiego księdza w szkole ;o Jaki idiota -_- Pozdrów tego swojego ode mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3