sobota, 20 października 2012

Z tego
przepisu
po raz pierwszy
korzystałam
dwa tygodnie temu
Wyszła rewelacja, więc
dzisiaj
powtórka <3
Składniki : (Przepis na 12 sztuk)
  • 2 szklanki mąki
  • 2/3 szklanki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 szklanka mleka
  • 80-90 g oleju lub roztopione masło tj. ok. 1/3 szkl.
  • 2 jajka
Przygotowanie :
1. Wsyp do miski mąkę, proszek do pieczenia, cukier, czyi wszystkie suche składniki
2. Dodaj mokre składniki, tj. mleko, olej, jajka.
3. Wszystko wymieszaj (nie miksuj!) . Nie martw się powstałymi grudkami. Są one nawet wskazane
W tym momencie możesz już nakładać cisto do foremek. Ja jednak robię trochę inaczej : )
4. Podziel ciasto na cztery części (możesz więcej)
5. Do każdej z tych części wsyp : do jednej posiekaną czekoladę, do drugiej np. migdały, do trzeciej dosyp kakao, do czwartej możesz np. rodzynki. Działaj wyobraźnią !
6. Ponakładaj ciasto do foremek, piecz około 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni




Moje porady : - Jeżeli dodajesz do ciasta migdał, to możesz dodać tam także odrobinę aromatu migdałowego
 - Babeczki w foremkach możesz posypać czekoladą, jeśli w środku jest czekolada; migdałami jeśli w środku są migdały itd. To zapewni równomierne rozmieszczenie dodatków w ciasteczku : )

Mi wyszły takie :
Składniki : )




A oto dzieło mojego taty *,*



Lecę na to ognisko do Danki : ) Porobię kilka fotek, to jutro wrzucę : *
P.S Dziękuję za te ponad sto wyświetleń. Dopiero zaczynam i nie wiecie nawet jakie to dla mnie ważne . Dziękuję, kochani <3

2 komentarze:

  1. Ojeny ! Ale pysznie wygladają ! *,* Dzisiaj je zrobię, bo mam randkę z chłopakiem :* Mam nadzieję, że mu zasmakują <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia ! Przez żołądek do serca, pamiętaj ! :*

      Usuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3