poniedziałek, 29 października 2012

Kakałko, mróz, przychodnia i wielkie zaskoczenie :3

No, koteczki
<3
Tyle wejść
 jednego dnia?
Jestem pełna podziwu
<3 Dziękuję.
Nie wyobrażacie
sobie ile to
dla mnie
znaczy
:3

W sobotę po południu wyszłam z przyjaciółkami. Tak zmarzłyśmy, że szok ;o Przyszłyśmy do mnie. Wariacje, wariacje, kakłko, wariacje. ;D Pyszne kakałko z bitą śmietaną <3 Mmmmm!  Wczoraj niezbyt mogłam wyjść, bo przyjechała do mnie ciocia z takiej małej wsi niedaleko Piły. Piękne miejsce (byłam u niej dwa lata temu na wakacjach). Tak jakoś dziwnie było, bo i sytuacja u mnie w rodzinie jest dziwna. Może kiedyś o tym napiszę... Po mału zaczęłam przygotowywać się na Halloween które miało się odbyć w środę u jednej z przyjaciółek. 

Przyszłam dziś do szkoły z ciastkami (zakalec, ale nikt nie zauważył- wręcz przeciwnie: błagali o więcej ;D) Dowiedziałam się, że Halloween się nie odbędzie tam gdzie miało się odbyć. Ojojojojo :c Ale się porobiło. O 16 poszłyśmy sobie trochę pochodzić. Lidlowe donuty - zawsze spoko. Tosia miała iść do przychodni, bo coś jej się z nogą stało. A że było strasznie zimno i tylko "dwóch ludziów" przed nią - czekałyśmy. Ojeny, ile śmiechu przy tym było to na prawdę. Pielęgniarki się na nas patrzyły jak na opętane ;D Porobiłam parę fotek. Po drodze zahaczyłyśmy o sklep z ubraniami i do domu.  Rodzice zgodzili się na Halloween u mnie <3 Lekcje, lekcje...  Szukałam kogoś kto by mi wydrukował informacje na historie, bo moja drukarka się zbuntowała.  Po długich poszukiwaniach - Znalazłam. Uff! Wchodzę sobie na bloga Lucy, a ona dodała link do mojego bloga <3 Hurrra ! Wchodzę na swój blog, a tu co ? 610 wejść ;o W jeden dzień tyle co przez dwa tygodnie !!! Możecie się tylko domyślać co robiłam. Skakałam, piszczałam, śpiewałam, klaskałam.... Wszystko. Dziękuję, Kotki <3 

Sobotnie kakao <3

Wariaty w przychodni <3

"Tez bym chciała mieć takie wlotecki cio ten smook" ~Tosia


Rękawiczki na wiek 2-4 lata wciśnięte na ręce dziewczyn dziesięć lat starszych ;o

Tyle weeeejść ?!



Papita <3 Jedliście ?

Cmok dla Lucy za opublikowanie linka do mojego bloga.

WIELKI CMOK dla Was, za to, że wchodzicie <3
Lecę jeszcze wkleić informacje do zeszytu od historii <3 Papaśki !

3 komentarze:

  1. obserwuję
    liczę na wzajemnośc
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. U mnie obserwacja za obserwację : )

      Usuń
  2. To tylko i włącznie twoja zasługa. bo świetnie piszesz!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3