sobota, 27 października 2012

Po konkursie :3

Byłam na
konkursie.
Zacnie, zacnie.
Nic nie wygrałam, ale
naśmiałam się
tyle, co nigdy <3

Zacznę od wczoraj. To przedwczesne Halloween nawet się udało. ;3 Po nim wyszłyśmy z koleżankami. Zamierzonym celem był Tarzan, ale było za ciemno :c Wózki od Lidla też były ok :o Wróciłam do domu i znów zjadłam masę mandarynek. Ahh <3 Kochammm! Po powrocie wysłałam Lucy filmik. Mam nadzieję, że nie za późno !

Dzisiaj ? Rano na konkurs. Ojeju, ale śmiechu <3 Był w Osielsku, tak więc dość daleko. Z mojej klasy nikt niestety nie jechał, ale koleżanki o rok młodsze - owszem. Dyktando trudne, ale... W czasie, kiedy komisja się naradzała poszłyśmy do "galerii handlowej". Bo prawdziwą galerią to nie było...  Wielkości może ciut większej od mojego domu... Same spożywczaki i nieświeże chińskie żarcie. Kilka sklepów z ubraniami , a jedyne co było tam ok, to Lidl. Chciałam tam sobie kupić kalendarz adwentowy, ale kasa... :3 Mandarynki w jednym warzywniaku po 11 zł za kilogram ;o No jebłam, jak to zobaczyłam ! ! ! Patolodżi! No i ogłoszenia wyników. Bezczelny prowadzący je opóźnił, bo "TYLE BŁĘDÓW NAROBILIŚMY, ŻE IM TO WIĘCEJ CZASU ZAJMIE!". -,- Z mojej szkoły nic nikt nie wygrał, ale naśmiałyśmy się z jednego kolesia, który wygrał... (UWAGA, UWAGA!) Bon do tej śmiesznej galerii! Starczy mu na dwa kilo mandarynek <lol2> Generalnie, to było świetnie. Jestem z siebie zadowolona, i mimo, że nic nie wygrałam to pojechałabym jeszcze raz.

Takie tam małe zaopatrzenie ;D


Tak na galowo ;o

Zaraz po mnie przyjdą dziewczyny i gdzieś pójdziemy. W sumie, to dawno nie byłam po gorące bułeczki <3 Wspomnienia wakacji ;c

Pozdrawiam, wasza Sue <3

p.s rozkochałam się w tej piosence !
http://www.youtube.com/watch?v=7zMbB3TzuPc

7 komentarzy:

  1. Aha, aha, umcy umcy, jestem pierwszym obserwatorem :D Huehuehue, będę zaglądać :p ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;) Zapraszam do mnie : http://kacikwiki.blogspot.com/
    + OBSERWUJĘ LICZĘ NA tO SAMO ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! ;3

    zapraszam do mnie ;) mysteryllove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog obserwuję i zapraszam do mnie cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3