piątek, 19 października 2012

Mandarynki, wygłupy i generalnie, to bardzo fajnie : )

Chciałabym
Żeby codziennie
było
tak jak dzisiaj
Dziękuję <3

Od rana to nudy. Ten mój "zębolog".Trzy godziny czekania, żeby się dowiedzieć to co już wiem, mianowicie : Nosić aparat cztery godziny dziennie i w nocy i za miesiąc do kontroli. Strasznie mnie pani zaskoczyła, nie ma co!. ;D Jednak nie daleko ortodonty jest taki pięęękny park. Ojeju, jaki on śliczny ;3 Już zwłaszcza o tej porze roku! Fontanna,  ławeczki, drzewa... I nic więcej człowiekowi do szczęścia nie potrzeba.  Potem wróciłam do domu, zdążyłam szybciorem zjeść obiad  leciałam na zajęcia teatralne. Nie wiem, czy już pisałam, ale prowadzę coś takiego w mojej szkole. Sama piszę scenariusz, jestem dekoratorem, kostiumografem, scenografem, reżyserem, rekwizytorem i aktorem w jednym.  Ale na prawdę lubię to. Może kiedyś dodam cały post o tych zajęciach, może scenariusz jakiegoś przedstawienia... Potem z przyjaciółkami poszłyśmy na "tarzana" (lina zawieszona na drzewie, na której świetnie się huśta ;o). Ohh, my małpki <3 Poszłyśmy do Biedronki po mandarynki (TAK, JUŻ NA NIE CZAAAAS! <3), do Lidla po donuty, jeszcze gdzieś się włóczyłyśmy po mieście i generalnie to było strasznie fajnie : ) Wróciłam do domu, zjadłam znów masę mandarynek i pyszne placki ziemniaczane mojego taty <3. Jutro idziemy do jednaj z koleżanek (Danki) na ognisko. Aww! Zrobię moje pyyyszne ciasteczka. No to chyba na tyle : ) Macie parę fotek z dziś. Do jutra <3

Wyobrażacie sobie jak bardzo musiałam się nudzić? ;o
Ojej, one są pyszne ! :O


No i jeszcze pacyfka na znak buntu tego księdza o którym wczoraj pisałam ;/
JEDZENIEM SIĘ NIE WOLNO BAWIĆ!!! : )





3 komentarze:

  1. Ja też strasznie lubię mandarrrynki :3 A gdzie je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Polo. Są pyszne, pomimo że dopiero październik : ) Widziałem też w Biedronce.

      Usuń
  2. Co do pacyfki ksiądz Robert ma nieco racji. Pytałam się księdza Łukasza i odpowiadał na moje pytanie z wielkim trudem. :/Co do bloga jest prze świetny. Całusy :*** Elen :**(Helena ;>)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3