poniedziałek, 22 października 2012

Ojejciu
Ta mgła
:c
Dobrze, że dziś
już trochę
 lepiej.


Wczoraj ubrałam się dopiero o 16. ;o Nieźle, co ? O 17 wyszłam z przyjaciółmi. Nie było co robić. Bo ta mgła. Ojeju... -,- Nie lubię mgły. Instynkt przetrwania zaprowadził nas do miejsca gdzie było sucho i ciepło. To znaczy do knajpki Koko, gdzie pracuje moja mama. Jeszce chwila i zamarzłabym na śmierć :c Zjadłyśmy frytki, oglądałyśmy trochę telewizję i trzeba było wracać, bo już było ciemno jak u Murzyna... pod koszulą ;D Odprowadziłyśmy Dankę, bo mieszka daleko. Wróciłam do domu. Reszta lekcji i wieczór minął :c Koniec weekendu...

                                                                              ***
Dzisiaj ? Miałam do szkoły na 8.55. Wstałam trochę wcześniej i zrobiłam sobie przepyszne śniadanko <3 Tosty z dżemem i kakao. Siedziałam na fotelu pod kocem i zajadałam się. Aż się nie chciało wychodzić. Za oknem tak zimno, mokro, wietrznie... Test z angielskiego w szkole. Myślę, że poszło mi dobrze... To aż zadziwiające... Na plastyce szóstka za rysunek. Nono! Kto by się spodziewał po mojej ulubionej pani Ewuni... Jest dla mnie taka miła, że aż się normalnie ciepło na serduszku robi, nie ma co. Przyszłam do domu i byłam taka mile zaskoczona, bo moja kochana mama zrobiła na obiad moje ukochane danie ^^ Penne w sosie brokułowym. Mniam. Kiedyś podam na nie przepis. <3 Wzięłam się za lekcje i upłynął czas. Teraz siedzę, piszę posta... Zdziwiłam się, że już prawie 200 wejść. Po tygodniu ? Dziękuję <3

***
No biało po prostu :c

Z nudów przy przejeździe : )

Omnomnom :3

To jest właśnie to moje penne <3
Dlaczego Bóg nie obdarzył mnie urodą?

Zwariować można ;D

Trololololo
Chyba lecę. Muszę dokończyć lekcje. Jakie macie pomysły na notki ? Piszcie :*

5 komentarzy:

  1. Może zrób wpis o tym jak wygląda Twój dzień ? Plan dnia, coś takiego :d Myśle że pomogłam ;p
    p.s fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób takie notki np. co zabieram ze sobą do szkoły, albo coś żeby porady. Jak sie dobrze uczysz to napisz jakie masz sopsoby na nauke, czy coś. ja bym chetnie przeczytała. albo jakieś filny/ksiązki które polecasz. bo zbyt nie wiem co czytać ;/
    Fajby blogg, wiesz.\?

    OdpowiedzUsuń
  5. ladna ;d Te pomysly co były na plan dnia i co zabieram ze sba do szkoły itp. tez mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3