wtorek, 16 października 2012

Pozytywnie !

Padam
na ryj...
Nie mam siły
I generalnie to
chciałabym
się trochę nad sobą
poużalać?
Mogę?

            Jak ja strasznie chcę wakacje, to chyba nikt tak nie chce. Już nie chodzi o tą naukę, ale po prostu jestem zmęczona. Nie mam siły na wstawanie o 7 rano, na kładzenie się spać o 22. Na to, że nie mogę zrobić tego czy tamtego bo "przecież mam jeszcze lekcje". Oj... Teraz to już byle do świąt. Będzie długa przerwa, będzie ok : ) No przecież zawsze w końcu będzie ok. 

          Chociaż tak w sumie, to co ja marudzę ? Przecież było fajnie. Huh, kółko plastyczne ;3 I te nasze odpały ! Chyba każdy ma taką lekcje na której się nie da być normalnym. W zeszłym roku to była religia, teraz to kółko ;D Tak po dłuższym zastanowieniu, to mimo zmęczenia nie mogę narzekać. Przecież zawsze może być gorzej : )

Chyba czas skopiować coś ze starego bloga. Albo jakieś porady ewentualnie. Bo nudno tylko tak o mnie i o mnie.!  No i od tego wpisu będę dodawała zdjęcia do każdego posta. 

Pozdrawiam, Wasza Sue <3
      

2 komentarze:

  1. Fajny blog. : ) Chyba też sobię założę jakiś... Tylko nie wiem o czym pisać :c Doradzisz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz o życiu ! Tak najlepiej : ) Jak to Lucy kiedyś napisała "nawet o tym co jesz na śniadanie" ! I inspiruj się. Lucy to dobry przykład : )

      Usuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3