sobota, 13 października 2012

Taka tam ja.

Tak więc..
znów założyłam bloga.
No to może tak
na dobry początek
coś o mnie?
19:19 <3

Na imię mam Zuzia. Nie wiem czy ładnie, czy nie. Zawsze może być gorzej, prawda? Lat mam kilkanaście, lecz nie jest to ważne. Chyba. Jeśli chodzi o to jaka jestem. Nie mnie to oceniać ;D Czasem niepoprawna optymistka, czasem (lecz rzadko) smutas. Czasem roztargniona, zabawna i beztroska, a czasem poważna. No taka tam sobie ja.  Jeżeli chodzi o moje "doświadczenie" to bardzo dawno temu prowadziłam bloga. Nie był on jakiś świetny. W sumie to mi się nawet nie podobał. Dlatego przeniosłam się na Oneta. Oh! Onet... Tamten blog nosił taką samą nazwę. Teendilima. . . . No ale wszyscy bloggerzy dobrze wiedzą co się stało z Onetem. To już nie to samo...

                                                                         ***
Co będę pisała na blogu? To co mi w duszy gra. ( tak w ogóle to piękna piosenka) ;3Podobnie jak na tamtej "onetowej" Teendilimie generalnie o życiu. Taki mój mały pamiętnik. Czasem też jakieś porady. Z tego co pamiętam znalazły się tam też opowiadania. Także po prostu o życiu. Jak to mi kiedyś ktoś powiedział : "Jeśli Wam się spodoba, to zaproście przyjaciół, a jeśli nie, to nieprzyjaciół". ;) 
Pozdrawiam, Wasza Sue <3

1 komentarz:

  1. "Co mi w duszy gra czemu czasem jestem zua ile razy już chciałamm uciekać" Ellie <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3