środa, 19 grudnia 2012

Coraz bliżej Świętaaa ! :*

Jeszcze tylko
kilka dni ! <3
Wprost
nie mogę się
doczekać !
:3 


Już dość długo nie było żadnego zwyczajnego postu nie-tematycznego. To dlatego, że nie chcę dodawać postów bez zdjęć, a na robienie zdjęć nie mam czasu. Nie tyle co na robienie, co na przerabianie, bo mój aparat robi wręcz koszmarne zdjęcia. To się za niedługo zmieni ! : *
Co u mnie? Miliony rzeczy. Głównie to lekcje/nauka/lekcje/nauka/lekcje... Bardzo się cieszyłam, że w końcu ferie, ale... okazało się że przeszłam do wojewódzkiego etapu w dwóch konkursach. No tak, super, ładnie pięknie. Jeden problem. Będę musiała się przygotowywać w ferie. :c Ale nagroda obiecująca, bo dość wysokie stypendium. Gdybym je dostała mogłabym sobie kupić lustrzankę. Ehh... Sweat dreams. Najpierw się trzeba pouczyć. Ale z taką grupą wsparcia jaką mam to nie będzie trudne. Dziwne uczucie, gdy przyjaciele są ze mnie bardziej dumni niż rodzice. Przykład :
Do zakwalifikowania się na następny etap potrzeba 75%. Miałam akurat tyle. Reakcja mojego taty "To coś Ci poszło nie tak, jeśli masz tak mało" (pięć osób z mojego miasta przeszło, ale ok)
Reakcja mojej bardzo dobrej kumpeli "Ojej, jestem z Ciebie taka dumna !!!"
Reakcja moich przyjaciółek "Gratulacje, kocie !!! Trzymamy kciuki za trzeci etap!"
Oj, rodzina, rodzina. Trudno - jej się nie wybiera. I tak ich wszystkich kocham!
No właśnie rodzina. Bo Boże Narodzenie to taki typowo rodzinny czas.
~~~~~~~~~~
Już za niedługo najbardziej oczekiwana noc w roku, czyli Sylwester! Zaraz po Świętach, czyli 27 grudnia na moim blogu znajdziecie porady dotyczące organizacji tej imprezy !

Aniołek na choinkę w toku pracy :D

Prezenty <3

Pierrrniki ! 

Nie ma to jak "dekorowanie sali" :D

Trochę śniegu i nawet droga do szkoły staje się powodem
do robienia zdjęć <3


3 komentarze:

  1. Ja też już nie mogę się doczekać !!!! <3 kocham twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tezx tak mam, ze moie przyjaciolki sa ze mnie bardziej dumne niz rodzice... tak po prostu jest.. -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Mój piernik, który od ciebie dostałam *__* BARDZO DOBRY BYŁ <333 Pozdrawiam moją Sue ;***

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3