niedziela, 16 grudnia 2012

Poradnik Świętego Mikołaja.

Nie pisałam,
bo byłam tak
zabiegana, że
łohoho.
Ale weszłam na mejla
i zobaczyłam
wiadomości od Was <3
Że czekacie na wpis,
że bardzo lubicie jak piszę
i tak dalej.
Dziękuję, kochani ! :3

Dziś post o tematyce świątecznej, a mianowicie coś o co się dopominaliście : poradnik Świętego Mikołaja!.
Nie są to prezenty drogie, ani wymyślne, bo dobrze wiemy jak to u nas nastolatek jest z budżetem...

Przyjaciółka - W zależności od tego ile masz przyjaciółek. Ja mam pięć przyjaciółek i muszę kupić pięć prezentów. A co za tym idzie : prezenty będą tańsze. A co kupić ? Kalendarz, ciekawy kubek, książkę (jeśli lubi), misia, Wasze wspólne zdjęcie wstawione w ramkę... Możesz te dołączyć coś co sama zrobisz np. figurkę z masy solnej !














Chłopak - Zestaw kosmetyków, kubek (pewnie się zastanawiacie co ja tak z tymi kubkami. Ale w sklepach roi się od kubków w stylu "kubek najlepszego chłopaka", "kubek wspaniałej przyjaciółki", "kubek 18-latka" itp.), albo grę komputerową - jeśli się interesuje.
  Mama - książka jeśli lubi to będzie trafiony prezent. Nie przejmuj się, jeśli nie wiesz jaką kupić. Kiedy pójdziesz do księgarni, ekspedientka na pewno coś doradzi. Możesz jej też kupić bilet do teatru, kina... No albo ten kubek !!! :D
  Tata -  Zestaw kosmetyków to coś, co mu się na pewno przyda.
  Babcia i dziadek - oni tak szczerze mówiąc, ucieszą się ze wszystskiego xD Ale to nie rozwiązuje problemu. Możesz im kupić komplet eleganckich szklanek, szklaną śnieżną kulę, albo własnoręcznie wykonaną figurkę z masy solnej..
  Siostra - kup jej coś, co ciągle od Ciebie pożycza ! Lakier do paznokci, bransoletkę, bluzkę...
  Braciszek - jeśli to mały bałaganiarz to możesz kupić coś co pomoże mu utrzymać porządek ! Na przykład płócienne kieszenie na drobiazgi :) A jeśli nie, to zabawkę. Z tym nie powinno być problemu. Pójdź do sklepu dla dzieci, powiedz ile brat ma lat, a ekspedientka na pewno coś doradzi!



.


To już chyba wszystko... Jeśli jest jeszcze jakaś osoba, której nie wiecieco kupić to piszcie na mejla, lub w komentarzach !!!

1 komentarz:

  1. Extra ! Jutro lecę kupić wiekszość z tej listy ! dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3