środa, 26 grudnia 2012

Święta,
Święta
I po
Świętach
:c
No ale
teraz już
wielkie odliczanie
Do Sylwestra!!!
!

Wigilia minęła mi zadziwiająco spokojnie, bez żadnych awantur i wrażeń. Podzieliliśmy się opłatkiem, zjedliśmy kolację, rozpakowaliśmy prezenty (APARAT!!!! CZUJECIE TO?! A oprócz tego to misiak-słodziak, kolczyki, MAAAASA SŁODYCZY i telefon, ale go dostałam przed Świętami), pośpiewaliśmy kolędy... Potem przyszła rodzinka i było wesoło :) Poszłam też na Pasterkę. Wytrzymałam, chociaż pod koniec już mi się oczka kleiły... Wróciłam przed 2, wykąpałam się i poszłam spać. Wstałam (!) o 11.30 o,o.! Reszta rodzinki wstała niedługo przede mną, więc nie było sensu robić śniadania i dlatego przywitał mnie wczesny obiad. Cały dzień zleciał podobnie jak Wigilia, w miłej, rodzinnej atmosferze. Dziś właściwie podobnie. No i tak to szybko zleciało! Mam dla Was kilka świątecznych fotek. Nie spodziewałam się tego, że dostanę aparat i teraz nie wiem co zrobić z Waszą propozycją o założeniu kanału na Youtube... Muszę się zastanowić. Dobra, lecę na "Bezsenność w Seattle". Do jutra :3 
Wigilia <3

Taki tam, pyszny makowiec o,O Omnomnom !



Dwa moje prezenty świąteczne ;)

Kartka od przyjaciółki (ta to ma talent !)
No to goodbay christmas !!! <3

1 komentarz:

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3