niedziela, 2 grudnia 2012

Śnieg :D

Zbiórki żywności.
Konkurs.
Dyskoteka.
"Drzazga".
:*

Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam, ale tyle się działo, że o rany.... W czwartek po szkole biegiem leciałam na Andrzejki, a gdy wróciłam to do 00.00 robiłam plakat na angielski, więc nie było kiedy napisać. W piątek i w sobotę, z kolei stałam w marketach na świątecznych zbiórkach żywności. (Jestem wolontariuszem). Ahh no i jeszce wczoraj byłam na drugim etapie konkursu w Bydgoszczy. Nie wiem, czy przeszłam dalej, dowiem się w środę. Ale gdybym przeszła, to mój problem z wyborem szkoły rozwiązałby się sam. Ohh... Sweat dreams... 
Pisaliście do mnie sporo mejli (sama sie dziwię, że nie komentujecie wpisów, tylko piszecie mejle :D) jakie posty chcielibyście zobaczyć. Ja sama też mam kilka pomysłów, więc opracowałam taką małą listę postów tematycznych :) Popatrzcie :


1.Moi przyjaciele
2.  Lista książek, które polecam
3. Poradnik świętego mikołaja
4. Jak wygląda mój dzień ?
 5. Pielęgnacja mojej twarzy, ciała, włosów
 6. Filmy, które warto obejrzeć.
7.  Sylwester - menu, lista przebojów itp. :)

Ostatnio mam ostrą fazę na szejki *___*


Z próby przedstawienia dla maluchów :)

Z Andrzejek

Wczorajszy śnieg <33

W trakcie pracy przerwa na śnieżne fotki musi być :*




4 komentarze:

  1. Jesteś wolontariuszkom? Moze napisz o tym post/???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Napisz post o wolontariacie, prosze !

      Usuń
  2. świetny Blog zapraszam do mnie jestem tu nowa ; ) . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! ♥ Zaprasszam do mnie ♥
    http://ptakmarzen.blogspot.com/ - komentuj, obserwuj, czytaj ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3