czwartek, 27 grudnia 2012

Tag o mnie :)


1. Jak masz na imię ?
Zuzia

2. Kiedy masz urodziny?
28 sierpnia

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie ?
Nic nie studiuję, w przyszłości zamierzam, ale jeszcze nie wiem co. Co do pracy w dzieciństwie, to zawsze chciałam występować w telewizji. Najpierw to był lekarz (po serialu „Na dobre i na złe” myślałam, że lekarze występują w telewizji ;d), potem modelka, piosenkarka, potem miałam ostrą fazę z tancerką i aktorką. Obecnie – nie mam pojęcia

4. Czy masz chłopaka?
Nie mam.

5. Jakiej muzyki słuchasz ?
Słucham wszystkiego. Od popu, przez reggae, po metal. Nie podchodzi mi jedynie rap.

6. Czy pracujesz ?
Nie.

7. Czego szukasz w drugiej osobie ?
Żeby była równie pokręcona jak ja ;D

8. Do kogo zwracasz się gdy jest ci smutno ?
Do moich przyjaciółek <3

9. Ulubione jedzenie.
Penne z kurczakiem i brokułami. Mmmmm!
10. Ulubiona część garderoby.
Jestem fanką biżuterii ;D

11. Czy masz zwierzątka ?
Mam, psa.

12. Ulubione miejsce.
Nie ważne gdzie, ważne z kim

13. Czy masz drugie imię ?
Nie.

14. Ulubiony przedmiot w szkole.
Język polski.

15. Ulubiony napój.
Sok pomarańczowy Dzień i noc (właśnie go piję!) 


16.Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie ?
Kubuś Puchatek „Kilku Kumpli” Loool ;D Lenka „Everything at once”.


17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom ?
Antoś, Amelia, Helena, Krzysiu.

18. Czy uprawiasz jakieś sporty ?
Nieeeee. Zdecydowanie nie uprawiam i nie jestem w żadnej dyscyplinie dobra. No chyba że w siatkówce. NA MOICH ZASADACH xD Ale nie jestem typem, który ociąga się na w-f.

19. Ulubiona książka.
Cała seria „miętowa” Ewy Nowak, ostatnio „Drzazga”. Oprócz tego to Jeżycjada Musierowicz.
                                  


20. Ulubiony kolor.
Fioletowy

21. Ulubione zwierzątko.
Szczeniaczki c:
22. Ulubione perfumy.
Nie mam, nie używam zbyt często.

23. Ulubione święto.
Wigilia <3 No i od dzisiaj „Święto grubego pączka”. *ok*

24. Czy skończyłaś liceum?
Nie.

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy ?
Nie byłam. Jestem dziwnym ludziem. Znaczy byłam, ale jako małe dziecko i tego nie pamiętam.

26. Czy mówisz w innych językach?
Generalnie to dogadałabym się po angielsku, ale nie jestem poliglotą. ;D

27. Czy masz rodzeństwo?
Mam, 18- letniego brata -,-

28. Ulubiony sklep.
H&M, C&A, Empik i Biedronka xD

29. Ulubiona restauracja.
Ta, w której pracuje moja mama (Koko). Oprócz tego to McDonald's, ale nie wiem czy powinno się to nazywać restauracją. Chociaż... Ostatnio pani w McDonald's podała mi jedzenie do stolika...


30. Czy lubisz szkołe?
Tak, lubię. Nie naukę, tylko generalnie ludzi.



31. Ulubiona osoba z YT.
Kolorowyvlog, kawaiifluffymonster (!)
             


32. Ulubiony film.
„Mój tydzień z Merlin”, „Juno”, „Listy do M.”



33. Ulubiony program w TV.
Pingwiny z Madagaskaru ! <lol2



34. Jaki masz telefon?
Nokia Lumia 610 :>
35. Ile masz wzrostu?
160 cm

3 komentarze:

  1. fajnie było cie poznać. i dobrze ze dodalas kilka zdjec ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag!!

    Zapraszam do mnie:
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba to zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Twój blog jest świetny i dlatego nominowałam Cię do Liebster Award.
    Więcej informacji u mnie: http://www.sweet-passionfruit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam, za wszystkie strasznie, ale to strasznie dziękuję <3